Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

12 Ağustos 2006 Cumartesi

Elif'in Doğuşu Yüreğimde






































29 Mayıs 2005 Pazar



Şarkılara sarılıyorum geceleri usulca

Bir nebze dindirir diye deli hasretini

Sen de dinlerken bu ezgileri yalnızlığında

Belki düşünmüşsündür diye beni

Avutuyorum işte garip yüreğimi masallarla



Siyah örtüler taktım başıma

Karanlıkta yalnız kalırım belki diye

Bir sen olursun yüreğimin yar tahtında

Bir de ben sana pervane bir cariye

Yanmadan durabilir mi bu yürek etrafında



Lisanı var mı ki kainatta aşkın

Milleti, ırkı olur mu yanmanın

Ne zaman dudu kulaklar çığlığını gözyaşlarının

Nerede gördü göz rengini sevdanın

Dokunabildi mi eller üstüne kanayan yaraların



Bir sarhoşluk ta ezelden kalma

Şarabımsa bezm-i elesteki asma

Der ya şair sakın bizi fakir sanma

Ateşimin kızılını yakut diye takarız gerdanıma

Göşyaşlarımız elmas diye dökülür yanaklarıma



Elimde bir kitab-ı Aşkın satırları

Bir kat daha yandı gönlün mısraları

Çöllerde susuz kaldı elifin yaprakları

Eğildi toprağına ,hasretinden dalları

Kavuşamadı gitti şu söğüdün salkımları



Mq.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder