Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

16 Ağustos 2006 Çarşamba

Uçuruma Hasret



Uçuruma hasret



Daha bağlamamışken hiç

Kara sevdanın yazmasını başıma

Bilmezdim

Dünyanın neyi anlattığını bana

Duymamıştım hiç

Toprağın yağmura seslenişini

Tomurcuk güle yaprak yaprak

Dans ettiren bestenin nağmelerini

Şafak vakti



denizin kumsalına kabuştuğu anda

köpüklerin fotoğraf çektiklerini

Güneşin nasıl yandığını

Ay'ı nasıl kıskandığını geceleri

asi nehirlerin cesaretini

dönüşmek için bir çağlayana

uçuruma hasretini





bakışlarının daldığı yere bir gül diktim

rüzgar amcaya seslendim

bulutlarla seni getirsinler diye

feryat ettim tüm denizlere

yağmurlar yağdı üzerime

güneşi bekledim

şafak vakti ağlarken bi çare

ben sevdiğim ben

uçuruma hasrettim gözlerinde....



Mq.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder