Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

26 Ağustos 2006 Cumartesi

NERDE UNUTTUM YÜREĞİMİ

NERDE UNUTTUM YÜREĞİMİ


Her Cumartesi yelkovanlar
2’den 3’edoğru çıkmışlarken gezintiye
Düşlerimden geçip bana el sallarlar
Bir bakış konuverir gözlerimin içine
Kelepçelerle bağlamışım bırakmıyorlar

Uçar, gelir, götürür mavi sulara
Kanatlarını ödünç vermiş umutlarım
Ben kendimce uçmaya çalışırken sana
Buz gibi kurşunlara takıldı kanatlarım
Ayağım kaydı düştüm uçurumlara

Ama ne yere çarptım
Ne de tekrara kanat çırptım bulutlara
Kendimi sessizce boşluğa bıraktım
Yüreğimi de giderken unutmuşum bakışlarında

Nereye sakladın düşüm aradım da bulamadım
Niye her yer zifiri karanlık
Yoksa geceye mi hapsettin beni
Gerek yok zaten kör oldum artık
Aç bıraktım düşlerimi
Islak gözlerimle ben ortada kalakaldık



Mq.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder