Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

22 Aralık 2006 Cuma

Beyaz Dilekçe

Beyaz Dilekçe


Rahman ve Rahim olan adina siginarak
Actim iki elimi, kor gibi iki yaprak
Bir edep ölceginde umutlu ve utangac
Iste dünya önümde, benim ruhum Sana ac!

Bu segriyen ellerle, Sen'den Sen'i isterim
Sen'den Sen'i isterken, canimdan cikar terim
Sana asik ruhumdur, mercegi yakan isik
Gözlerim cemalini, görmeden de karmasik...

Bir mirasyediyim ben, iflasin esiginde
Hep sabrim ölcülüyor, ihlas bilesiginde;
Kimim, kimlik ararken, hem güler hem aglarim
Yükseklerden dökülen sular gibi caglarim...

Cok tuzlu bir denizim, her anim med ve cezir
Sana asik olali, yüregim kut'la esrir
Dösegim kara toprak, yorganim kara bulut
Ben, Sen'inle doluyken, vurgun yapamaz kunut!

Her insan günah isler , Sen'den saklanir mi sir?
Tövbe dilekcesiyle sirttan kalkar bu nasir...
Kainati yarattin, donattin, rizik verdin;
Kimine sonsuz körlük, kimine isik verdin...
Yanlis adim atmayin diye, indi her kitap
Sana acilan eli, geri cevirmezsin Rab!
Ulu bir silsileden, peygamberler gönderdin,
Gökyüzüne yildizlar, yere cicekler serdin...

Sen'den önce bir Sen yok, kainatta ilk Sen'sin;
Bu kainat bir meta, hepsine Malik Sen'sin...
Rabbim Sen'i taniyan, bilir doluyu, bosu
Kapina geldi iste, yorgun bir ask sarhosu!

Garibim, muzdaribim, ama umutsuz degil!
Sen'inle dost olanlar, cihanda mutsuz degil...
Kulunum, kurbaninim, Rabbim Sen'in mülkünde
Garip kulun ne söyler, gülümse dilekceme...

Sen'in icin verince, verenin feyzi artar!
Gönülden bir sadaka, dagca bir ömrü tartar!
Kainatta ne varsa, hepsinin zikrinde Sen
Hamd ve sükür Sana'dir, her sey Sen'inle esen...

Sen ki, Sana geleni, cevirmezsin eli bos,
Asik bosa dememis; "Lütfun da, kahrin da hos"
Bir beyaz dilekcedir, Sana her yalvarisim,
Imanimla, amelim, hem perdem hem nakisim...

Cali bile kendine siginan kusu itmez
Sen Gafur'sun, Aziz'sin, Sen'in keremin bitmez
Geldim iste kapina, kul Sen'den irak olmaz
Sana adanmamissa, yürek de yürek olmaz...

Benden önce esirge, Muhammed Ümmetini
Esen gitsin her kervan, en sona ula beni
Kainat bir mozaik, her seye sahip ALLAH,
Ey gizli ve asikar, her derde tabip ALLAH...


Bahaettin Karakoç/Mehmet Emin Ay.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder