Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

12 Eylül 2006 Salı

Ağlamak İstiyorum

Gonca güller açsın istiyorum kanayan memleketimde
Gözyaşlarımın döküldüğü ve özgürlüğümün esaretle birleştiği yerde

bir kere olsun arkama bakmadan

bir kere olsun korkmadan ağlamak istiyorum..
neyin ne oldugunu bilmeden

kimin kim oldugunu düşünmeden

insanlıktan nasibini alamayanlara

namus dersi veren namussuzlara

seviyorum deyip aldatanlara ağlamak istiyorum..

Yıkanmış beyinlere,körelmiş kalplere

nereden sıkıldığı bilinmeyen mermilere
özgürlük adına yaşatılan rezilliğe

ve hiç gelmeyecek sanılan aydınlığa ağlamak istiyorum..

ölüm korkusuyla yaşanan her zamana

adım adım rastlanan ihanetlere

dövülen rüzgarlara sövülen insanlara ağlamak istiyorum..

acıyla yogrulsun diye işkencelere terkedilmiş bedene

nefrete yenilmiş sevgilere

sevdiğine hasret tüten yüreğe ve ölüme;
alışılmışın dışında ki ölüme

göz kapaklarım ıslanmadan ağlamak istiyorum içerden taa derinden

ağlamak istiyorum göstermeden gizliden

kanayan memleketime

ağlayan milletime

AĞLAMAK İSTİYORUM ÖLÜRCESİNE...

 

volkan kılıç/sevda mevsimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder