Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

30 Ocak 2014 Perşembe

Dedim Ki


Dedim ki: Ben senden bir şey istemiyorum.

Dedim ki: Bir insan, bir nehri nasıl severse, ki nehir o insanı bilmez, ben seni öyle seviyorum.

Dedim ki: Ben senden bir şey istemiyorum. Bir çocuk, oyunu nasıl severse ki oyun o çocuğu bilmez, ben seni öyle seviyorum.

Dedim ki: Bir genç kız, bir çiçeği koparmadan, uzaktan koklayarak. Nasıl severse, ki çiçek o genç kızı bilmez, ben seni öyle seviyorum.

Dedim ki: Ben senden bir şey istemiyorum, gülümsemeni eksik etme yeter.

Senin sesin, benim en sevdiğim şarkıydı.

Ninatta'nın Bileziği - Ahmet Ümit.

3 yorum:

  1. nehir seni boğacak olsa bile mi seversin..??

    oyun seni düşürüp dizini yaralasa bile mi seversin..??

    kokmayan solmuş çiçeği de mi seversin..??

    tüm bunlara rağmen gülümsemem yeter mi gerçekten..??

    yine şarkı olur mu sesim..??

    YanıtlaSil
  2. nehir seni boğacak olsa bile mi seversin..??
    ---------------------------------------------------------------
    -Bir nehri dalgalandıran rüzgarsa ve nehrin bunda herhangi bir art
    niyeti yoksa ve ben bunu anlayabilmişsem hayatın getirdikleri arasında
    boğulurken sevgi dediğin şeyin bize daha yükseğe taşıması lazım ki
    nefes alabilelim. tıpkı göğsümüzdeki havanın bizi denizin üzerinde
    tuttuğu gibi.
    *
    *
    *
    oyun seni düşürüp dizini yaralasa bile mi seversin..??
    ------------------------------------------------------------------------------
    -hangi çocuk vazgeçmiş ki dizi yaralandı diye koşmaktan:))
    *
    *
    *
    kokmayan solmuş çiçeği de mi seversin..??
    --------------------------------------------------------------
    -hayatın kuralı tomurcuk, gonca ardından da solma ancak biz azotun ve
    oksijenin dokunamadığı duygularla sarmalanmışız.
    *
    *
    *
    tüm bunlara rağmen gülümsemem yeter mi gerçekten..??
    ----------------------------------------------------------------------------------
    -ağlamanla dünya başıma yıkılıyorsa yetmez mi?
    *
    *
    *
    yine şarkı olur mu sesim..??
    --------------------------------------------
    -Şarkı olmasına olur ancak şarkı sözlerinin anlamlı olması ne
    söylediğine bağlı:)

    YanıtlaSil
  3. öyle güzelsin ki, bestekar da şarkıcı da sensin.. bu güzellikler karşısında bana ancak dinlemek düşer ki o da benim için büyük bir nimettir.. lakin her kula nasip olmaz böyle lütuf..

    YanıtlaSil