Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

28 Mayıs 2012 Pazartesi

dövmediğim dizime de

2 yorum:

  1. iyi gelir deniz havası...
    bekleriz istanbula :)bi göz odan her zaman var biliyorsun

    ama kafa nereye biz oraya malesef:P

    demiştin Nihal sen:) yorumunu yanlışlıkla sildim:) kendim ekledim artık:)

    boğaz havası da iyi gelir bence de :) malum tahakkuk haftası bu hafta olmaz ama ileride İnşallah.. Aynı şekilde senin odanı bozmuyorum bile nihal:) öyle duruyor.

    gel de saçımıza bigudi saralım

    YanıtlaSil
  2. bende okumaya başladım, başı benim mesaj ama ben, gel bigudi saralım ne zaman yazdım diye düşündüm sonra bi baktım ki sen mişsin :) benim saçın pek ihtiyacı yok ama ben senin saça sararım sende benim saça ütü basar fön falan çekersin, fringe izleriz diycem ama o da sezonu kapadı, buluruz yapcak bişey.
    doğru ya tahakkuk, ne luzumsuz bişey bu böyle. en son ben geldim sıra sende olmaz:)
    aklıma düştünüz zaten, bi ara çok sık gel git yapınca bağımlılık yaptınız, gelicem ama ne zamana olur bilemedim şimdi ondan önce sen gel.

    YanıtlaSil