Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

26 Eylül 2011 Pazartesi

İlla





Gözlerinin içine girdim başka Alemler gözledim

Ben bunlarla övünmedim beklemedim illa

Beklemedim illa beklemedim sevdim



Gölgelemedim bağını bahçesini

Günü güneşi örtmedim

Yapılanlar söylenmezki her zaman

Sömürmedim illa sömürmedim illa



Sömürmedim sevdim

Yapılanlar söylenmezki her zaman

Sömürmedim illa sömürmedim illa

Sömürmedim sevdim



İlla illa illa illa

İlla illa illa illa illa sevdim



Yüreğine kulak verdim nefes aldı ben dinledim

Duyduklarım anlatılmaz sır vermedim illa

Sır vermedim illa sır vermedim sevdim

Duyduklarım anlatılmaz sır vermedim illa

Sır vermedim illa sır vermedim sevdim



Gölgelemedim bağını bahçesini

Günü güneşi örtmedim

Verilenler istenmezki her zaman

dilenmedim illa dilenmedim illa

Dilenmedim sevdim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder