Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

17 Temmuz 2011 Pazar

Ve Biz Hep Güzellikleri Görmek İçin Gezeriz :(( (Somali'den görüntüler)

ALLAH bizi açlıkla sınamasın. Sınadığı insanlara yardım etsin. Sürekli kendimizi düşünerek yaşamak aslında bize daha fazlasını isteme isteğinden başka bir şey dolayısıyla acıdan başka birşey vermiyor.

Ne zaman ki bir can kendini insanlığa, insanlığın ferahlığına adarsa o canın güzellik görmek için başka yere bakmasına artık gerek kalmayacaktır.

Elimiz kolumuz bağlı değil , ama bağlı olduğuna dair banelerimizi listelemeye devam edelim. Ben öyle yapıyorum ve sanırım ateşin olduğu yerde soluk alıp veriyorum.:((


'Somali için açlığa karşı eylem' adlı kuruluşun direktörü Jens Oppermann, ülkede yaklaşık 250 bin çocuğun ciddi oranda yetersiz beslenmenin pençesinde olduğunu belirterek, son haftalarda durumun daha da kötüleştiğini gördüklerini, artık insani krizden değil, bir insani felaketten bahsettiklerini kaydetti. Oppermann, insanların Mogadişu'ya, daha önce hiç görmedikleri bir halde geldiklerini gördüklerini, bazen haftalarca yürüdükten sonra insanların akli ve fiziki olarak tükenmiş bir duruma geldiklerini söyledi. Herkese yeterince yardım sağlayacak durumda olmadıklarını belirten Oppermann, ülkede bir yılda gıda fiyatlarının yüzde 270 oranında arttığını kaydetti





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder