Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

11 Kasım 2007 Pazar

Icindeki Kucuk Cocuk Icin Gul



En cok misralarini almak isterdim
Misralarimin derinine
Gulen sozcuklerin dursun bir yerde
Huznunu almak isterdim avuclarima

Huznunden yola cikardim
Eklerdim biraz gulusunu
Biraz haykirisinin ardindaki sessizligi
Bir siir yazarim senin ustune

Oyle cok zor degil seni anlatmak
En cok insan diye haykirirdim
Yeterdi gizlediklerini resmetmeye
En cok huzun rengi dusuyor fircadan
Sahi neden sen aklima dusunce
En cok huzun dusuyor misralarima
Sahi kac yasina bastin bugunlerde
Hala o kucuk cocuk musun

Yoksa huznun kollarindaki o dev adam mı
Sen yine de gel dinle beni
Gulumsemeye devam et
Bugun dogumgunun ya
Sen gel bu defa dogumgunun icin degil
Bu defa huznu unutturmak icin degil
Bu defa maskelemek icin degil
O guzel yuzunu
Ilk defa o dev adamın
Icinde yasattigi kucuk cocuk icin gul

Gassan Satar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder